Wednesday, September 21, 2016

hope to find myself again

assalamualaikum...

things happen for purpose...Allah knows the best.

its been years since aku write sumthing in this blog...ntahla kenapa stop menulis sedangkan mgkn it was my patience n the best way to express myself..blog aku..ikut suka aku nk tulis apa...hahahahaha..

actually klau nk ikutkan ada banyak kisah yang nak dituliskan...of coz la...5 yrs aku abandoned this blog..aku slalu percaya orang menulis untuk menggambarkan rasa hatinya bila dia tak mampu meluahkan dalam kata2 pada sesiapa kecuali Allah..

n juga menulis untuk mengekalkan kenangan tentang setiap moment yg kita alami. iyalah kalau setakat mengingat pasti ada juga yg akn dilupakan bersama waktu..

juga menulis untuk menyatakan padangannya tanpa dinilai orang semasa menaip...kalau bercakap ni orang akan potong cakap (macam potong stim la) ...bila dh abis menaip mgkn adala yg akan mengomen tu...tp at least dah terluah semua pandangan tu terlebih dahulu...ahaks...

ok...ni permulaan kenyataan sebab aku menulis semula..just to find myself again...MAYBE!

jum...lari laju2 n lompat n terjun ke dalam laut...wahhhh...best gile..itu kalau pandai berenang la...takut lemas ja...hihi

 

 

No comments:

Post a Comment